Trening

Postoji više različitih definicija treninga, pogotovo ukoliko počnemo razvrstavati treninge prema njihovom uticaju na određenu motoričku sposobnost. Prema tome, probaćemo dati neku ”univerzalnu” definiciju koja bi trening mogla definisati kao jedan transforamacioni proces antropoloških i motoričkih karakteristika i sposobnosti, putem kojih se do samog rezultata koji ujedno predstavlja i cilj treniranja dolazi kontinuiranom primjenom različitih trenažnih sredstava (vježbi), metoda i opterećenja kroz određeni vremenski period!

Ono što treba razjasniti odmah na početku jeste činjenica da je trening jako specifična stvar! Zašto? Iz razloga što trening mora biti individualnog karaktera (barem kada je fitness u pitanju) i mora biti primjenjen svakom vježbaču individualno. Nemojte misliti da će nečiji dobar trening imati isti efekat na vas, ili da možete preslikati program koji ćete naći na internetu i time očekivati dobre rezultate. Da se razumijemo, i to je moguće, ali se u tom slučaju treba poklopiti par stvari, a to je slučaj kod 5 % vježbača! Program treba da bude individaualan, prilagođen vašem cilju, trenutnom stanju, potrebama i mogućnostima. Samo na taj način možete očekivati ostvaranje vašeg cilja!

Naš tim polazi od osnove da fitness (trening) treba da bude SREDSTVO kojim ćete UNAPRIJEDITI SVOJE ZDRAVLJE! Bildanje mišića ne mora nužno značiti da svom tijelu pružate najbolju moguću pažnju. Možda vašem tijelu treba samo dobra fleksibilnost, koju ne posjedujete, ili, recimo, dobra funkcionalnost već izgrađenih mišića, ili dobra mobilnost kičmenog stuba, redukcija potkožnog masnog tkiva… Sve su to neki od ciljeva ili potreba koje vaše tijelo možda ima! Iz tog razloga, trening mora biti individualiziran, prilagođen pojedincu i njegovim potrebama!

Fitness (trening) može biti izuzetno sredstvo da njime unaprijedite svoje zdravlje i sposobnosti, ali, isto tako, treniranjem bez stručnog nadzora i bez prilagođenog programa treniranja možete napraviti izuzetno velike probleme svome tijelu i time samo pogoršati svoje zdravlje!

Mi smo tu prvenstveno zbog vas i vašeg zdravlja!

Zašto trenirati sa Sanjinom Salčinom?

Ako tražite bijeg od stresnog i napornog dana u uredu, ili vam je jednostavno potreban lični trener, kao i program prilagođen vašim specifičnim potrebama i željama , onda je Sanjin Salčin pravi izbor za Vas . Sanjin nema isti pristup sa svima , prije svega on se fokusira na razvoji i implementaciju programa koji će biti u skladu sa vašim specifičnim potrebama i sposobnostima i učiniti najbolje za Vas.

Pod stručnim nadzorom i vodstvom Sanjina Salčina vaš novi zdravi način života je jako blizu.

ŠTA ČEKATE?

Zašto trenirati jedan na jedan (1:1)?

Osobni trening je trening „jedan na jedan“ što znači da ste vi kao klijent u prvom planu i da se određeni period vremena trener posvećuje samo vama . Postoje različite vrste osobnog treninga, posebnost naših osobnih treninga je upravo raznovrsnost ponude koju nudimo klijentima . Osim teretane u osobnom treningu koriste se različiti trenažeri. Također, kada vremenske prilike to dopuste, treninzi se odvijaju na otvorenom. Sa takvim pristupom i raznolikosti ponude naš program zadovoljava svakog rekreativca i brzo donosi očekivane rezultate i podstiče klijenta na vježbanje u dužem vremenskom periodu. Krajnji cilj svega navedenog predstavlja promjenu načina života i razumijevanje vježbanja kao potrebe za zdravljem a ne samo za izgledom.

Potrebno je istaći, da je prvi uvodni osobni trening besplatan kako bi klijent doživio sam trening, princip rada sa trenerom te na taj način ocijeniio da li je to ono što on/ona želi.

Prednosti rada sa trenerom

Znamo da većini ljudi nedostaje motivacija za trening što je s jedne strane i razumljivo s obzirom na današnji ritam života, i naravno da je puno lakše otići na trening s spoznajom da vas tamo čeka osoba koja će isplanirati i programirati vaš trening.

A kada govorimo o motivaciji pritom ne mislimo samo na motivaciju za dolazak na trening nego i na motivaciju da prilikom treninga dostignete svoj maksimum. Naime, trener puno puta može procijeniti vaš limit bolje od vas te vas motivirati da napravite ponavljanje ili seriju više nego što ste mislite da možete. Osobni trener će Vas naučiti kako da određenu vježbu izvedete tehnički ispravno i time smanjite mogućnost ozljeda na minimum te brže postignete željene rezultate.

MOTIVACIJA KOJU TREBATE, REZULTAT KOJI ŽELITE

Pravila akademije

  1. Mjesto obavljanja treninga je Fitnes centru koji se nalazi u Olimpijskom centru Zetra
  2. Poslije kontakta telefonom dolazite u centar kako bi vidjeli da li zadovoljava vaše kriterijume i nakon upoznavanja određujemo cilj na osnovu koga trener pravi plan vježbanja sa odgovarajućim programom
  3. U cijenu treninga ne ulazi članarina fitnes centra. Treninzi se uvjek naplaćuju unaprijed za planirani trenažni period (mjesec dana) po dogovorenoj cjeni
  4. Uplaćeni iznos se ne vraća, uplaćena članarina vrijedi 30 dana i po isteku uplačuje se nova kojom se zadržavaju stalni termini i rezervacije
  5. Predviđeno je minimalno 12 treninga, ukoliko klijent ne realizuje predviđene treninge oni se ne prebacuju u naredni mjesec
  6. Trening minimalno traje 1h u zavisnosti od ciljeva, intenziteta treninga i forme u kojoj se nalazi klijent
  7. Voditi računa da dođete na trening na vrijeme (10-15 min) prije početka treninga
  8. Klijenti imaju obavezu najaviti nedolazak minimalno 3 sata ranije kako bi se isti smatrao opravdano otkazanim, opravdano otkazani trening može se nadoknaditi u drugom terminu u dogovoru sa trenerom
  9. Neopravdano otkazan trening ne može se nadoknaditi i bilježi se kao odrađen trening
  10. Ukoliko kasnite na trening javiti treneru da će te kasniti